نتورک مارکتینگ سالم و واقعی
.گروه پارت پنجمین سال تولد خود را پشت سر گذاشت.ما چون کوه ایستاده ایم.شما چطور؟
::درباره وبلاگ ::

باید قوی بشیم.
همیشه امید هست اما............
غیر ممکنه بتوان با بال کبوتر مانند عقاب پرواز کرد باید قوی بشیم.



ما براي بهترين بودن آمده ایم

به نام او آغاز كرديم زندگي مان را و ديگر نمي خواهيم روزهاي مان را تلف كنيم تا نقشي را بازي كنيم كه ديگران برايمان انتخاب كرده اند.و در اين راه كوله پشتي خود را پر كرده ايم از ايمان اميد و عشق.هرگز سپاسمندي و سپاسگذاري فراموش نمي كنيم و هر زمان پشتيبان خويش را مي ستائيم.مي دانيم كه اين بينش و نوع نگرش ماست كه به اعمال ما تصميمات و ذهن ما جهت كميت و كيفيت مي بخشد.اگر بينش ما فقط به دنبال "بهترين بودن" باشد در نتيجه اعمال تصميمات و ذهن ما به بهترين شكل در مي آيد

ما براي بهترين بودن آمده ایم با اهدافي مشخص.بهترين بودن در ايران از همان آغاز كار و بهترين بودن در جهان در سالهاي آينده.
دو خط بالا آرزوي ما نيست.هدف ماست پس به آن مي رسيم


داوود


::نویسنده وبلاگ::
::آمار و امکانات دیگر ::
»افراد آنلاين:
»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


Google PageRank 
Checker - Page Rank Calculator

Add to Technorati






جمعه بیست و پنجم اسفند 1385

تاریخچه مختصری از Network Marketing

  •  شرکت مکمل های غذایی

Carl Rehnborg را به عنوان نخستین فردی می شناسند که طرح سود رسانی را برای فروش محصولات مکمل غذایی  درسال 1945 به کار برد شرکت او که در ابتدا " شرکت ویتامین کالیفرنیا" نام داشت بعدها به نام شرکت مکمل غذایی Nutrilite Products Inc  تغییر نام داد. طرح سود رسانی وی یک طرح 3 لایه ای بود که به هر توزیع کننده اجازه میداد 3 درصد کمیسیون بابت فروش زیر مجموعه ها  به اضافه کمیسیون بابت فروش محصول توسط خودش دریافت کند ، با این شیوه شرکت موفقیت بسیار بالایی نسبت به روش فروش مستقیم کسب کرد

  • شرکت AMWAY

در سال 1959 دو دوست به نامهای  Rich devos و Jay van andelطرح سود رسانی را اصلاح نموده و محصولات پاک کننده همه کاره را به بازار عرضه نمودند. این طرح موفقیت باور نکردنی در سر تا سر آمریکا برای شرکت به ارمغان آورد این دو نفر خود را از توزیع کنندگان شرکت Nutrilite  بودند که پس از جدایی از شرکت ، به فکر روش بهتری برای فروش افتادند.  امروزه Amway  یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه بازار یابی چند لایه در دنیا  می باشد. 

  •   دوره های بازار یابی شبکه:

امروزه این شیوه بازاریابی رشد روز افزونی در دنیا دارد و شرکتهای زیادی محصولات و خدماتشان را با این روش به فروش می رسانندRichard  poe  در کتاب موج چهارم (بازاریابی شبکه ای قرن 21) آنرا به چهار مرحله یا فاز تقسیم کرده است.

 فاز محدود یا نامحسوس  The Underground Phase ................................ 1979-1945

 فاز تکثیر یا ازدیاد              The Proliferation Phase ............................  1989 - 1979

 فاز بازار انبوه                  The Mass Market Phase............................... 1990- 1999

 فاز جهانی                          The Universal Phase.............................................2000 

 

  • اگر نمی توانی شکستشان بدهی ، به آنها بپیوند . "If You Can't Beat 'Em, Join 'Em"

جالب است بدانید بیشتر شرکتهای اصلی در صنعت NetworkMarketing ، شرکتهایی با " روش فروش مستقیم " بوده اند . پس از کشف قدرت خارق العاده بازار یابی شبکه ای ،سایر شرکتهای فروش مستقیم متمایل به تغییر پلان خود شدند . به زعم ریچارد پو آنها سر انجام پذیرفتند " اگر نمی توانی شکستشان بدهی ، به آنها بپیوند ."

 در سال 1990 - 75% اعضاء مجمع فروش مستقیم Direct Selling Association   به روش کمیسیون های مستقیم، کار می کردند ولی در اواخر این دهه تعداد به کمتر از 23% رسید . طرحهای MLM و  Network Marketing امروزه توسط بیش از 77% شرکتهای عضو DSA استفاده می شود.

Posted by داوود at 8:25 |
Link To This Post ID 67 | Topic :

::منوی وبلاگ ::
صفحه نخست
پست الکترونيک
خانگي سازی
ذخيره كردن صفحه
اضافه به علاقه منديها

::موضوعات::
::پیوندها ::

HOME | RSS | +Add | Them | Contacts US

کپي برداري از مطالب وبلاگ فقط با ذکر منبع مجاز ميباشد .

All Rights Reserved 2008-2010 © by pgpnm.blogfa.com

Design This Web By Noleek ™ @ Ver:2.00 POWERED BY BLOGFA.COM